ГДЗ до підручника «Інформатика» Й.Я. Ривкінда. 6 клас

1.5. Алгоритми в нашому житті. Планування діяльності

Запитання

1. Людина у своїй діяльності складає алгоритми. Наприклад:

  • у побуті: при приготуванні їжі, при плануванні проведення вихідних днів та ін.
  • у навчальній діяльності: при виконанні домашніх завдань, при складанні плану розв’язування задачі та ін.
  • на виробництві: при проектуванні виробів, при плануванні постачання товарів, при складанні плану проведення масових заходів та ін.

2. Людина у своїй діяльності виконує алгоритми. Наприклад:

  • у побуті: при переході дороги, при заповненні квитанції оплати за комунальні послуги та ін.
  • у навчальній діяльності: при розв’язуванні рівнянь, при проведенні дослідів, при застосуванні правил української мови та ін.
  • на виробництві: при виготовленні виробів, при виконанні розрахунків та ін.

3. Плани є одним з видів алгоритму. Вони мають чітку послідовність дій, які необхідно виконати для досягненні результату.

4. Вкладка Образи у програмі Scratch використовується для зміни вигляду виконавця.

5. Для розміщення нового образу на вкладку Образи у програмі Scratch можна використати один зі способів:

  • намалювати у графічному редакторі, вбудованому у середовище;
  • вставити з файлу;
  • сфотографувати на камеру, підключену до комп’ютера.

Щоб намалювати новий образ потрібно:

— Вбрати кнопку Малювати вкладки Образи.

— Створити малюнок у вікні вбудованого графічного редактора.

— Вибрати кнопку Гаразд.

Щоб вставити новий образ з файлу, потрібно:

— Вбрати кнопку Імпортувати вкладки Образи.

— Вибрати кнопку Образи у вікні Імпортувати образ.

— Відкрити вміст однієї з папок.

— Вибрати потрібний образ.

— Вибрати кнопку Гаразд.

6. Змінити образ виконавця під час виконання алгоритму можна за допомогою команд:

— наступний образ;

— змінити образ на

7. Вкладка Звуки у програмі Scratch використовується для розміщення звукових повідомлень, які може відтворити виконавець.

8. Для розміщення нового звукового повідомлення на вкладку Звуки можна використати один з двох способів:

  • вставити з файлу;
  • записати через підключений до комп'ютера мікрофон.

9. Відтворити звукове повідомлення під час виконання алгоритму можна за допомогою команди грати звук

Завдання

1. Алгоритм виконання домашніх завдань у словесній формі:

— Підготуватися до виконання домашнього завдання.

— Дістати і відкрити щоденник

— З’ясувати, з яких предметів є домашнє завдання

— Дістати підручники й зошити з вибраних предметів.

— Виконати домашнє завдання з 1 предмету.

— Зробити перерву.

— Виконати домашнє завдання з 2 предмету.

— Зробити перерву.

— Виконати домашнє завдання з З предмету.

— Зробити перерву.

— Виконати домашнє завдання з 4 предмету.

— Зробити перерву.

— Виконати домашнє завдання з 5 предмету.

— Скласти підручники, зошити, щоденник, пенал до портфеля.

2. Алгоритм створення вітальної листівки другові на день народження:

3. План проведення осінніх канікул

4. План написання статті в шкільну газету про наш клас:

— Дібрати заголовок статті.

— Скласти план статті.

— Дібрати матеріал до кожного пункту плану.

— Відібрати фотографії відповідно до тексту статті.

— Перечитати статтю та виправити помилки.

— Підписати статтю прізвищем автора.

5. Процес створення проекту розбити на етапи:

— Створення образів. На вкладці Образи обрати кнопку Імпортувати. З папки Транспорт обрати 5 різних образів виконавця (велосипед, автомобіль, гелікоптер, пароплав, літак). Кожен образ зберегти, обравши кнопку Гаразд.

— Створення звукових повідомлень. На вкладці Звуки обрати кнопку Імпортувати звук. З папки Sounds обрати 5 різних звуків. Зберегти кожне звукове повідомлення.

— Створення сценарію. Розробка сценарію проекту складається з розробки послідовності дій для кожного образу.

6. Процес створення проекту розбити на етапи:

— Створення образів. На вкладці Образи обрати кнопку Імпортувати. З папки People обрати 4 різних образів виконавця. Кожен образ зберегти, обравши кнопку Гаразд.

— Створення звукових повідомлень. На вкладці Звуки обрати кнопку Записати. Алгоритм створення звукового повідомлення знаходиться на стор. 43.

— Створення сценарію. Проект Зарядка.

7. Вказівка. Процес створення проекту розбити на етапи:

— Створення образів. На вкладці Образи обрати кнопку малювати. У графічному редакторі створити декілька образів виконавця. Кожен образ зберегти, обравши кнопку Гаразд.

— Створення звукових повідомлень. На вкладці Звуки обрати кнопку Записати. Алгоритм створення звукового повідомлення знаходиться на стор. 43 підручника.

— Створення сценарію. Сценарій може бути аналогічним сценаріям із завдань 5 або 6.